. Unser Angebot an Sie: Standort: Frankfurt FlughafenRemote Möglichkeit: 50%Wochenarbeitszeit: 37,5 Std.Laufzeit: mind. 18 Monate bis max. 48 Monate Das sind Ihre Aufgaben: 2nd/3rd Level Support
aktuell ein zentrales Team auf, dass dich in Zeiterfassung, Rechnungsprüfung und Vertragsgestaltung supporten wird Dein Tagesgeschäft bildest du über ein Vendor Management System ab In deinen Prozessen
aktuell ein zentrales Team auf, dass dich in Zeiterfassung, Rechnungsprüfung und Vertragsgestaltung supporten wird Dein Tagesgeschäft bildest du über ein Vendor Management System ab In deinen Prozessen
aktuell ein zentrales Team auf, dass dich in Zeiterfassung, Rechnungsprüfung und Vertragsgestaltung supporten wird Dein Tagesgeschäft bildest du über ein Vendor Management System ab In deinen Prozessen
aktuell ein zentrales Team auf, dass dich in Zeiterfassung, Rechnungsprüfung und Vertragsgestaltung supporten wird Dein Tagesgeschäft bildest du über ein Vendor Management System ab In deinen Prozessen
aktuell ein zentrales Team auf, dass dich in Zeiterfassung, Rechnungsprüfung und Vertragsgestaltung supporten wird Dein Tagesgeschäft bildest du über ein Vendor Management System ab In deinen Prozessen
aktuell ein zentrales Team auf, dass dich in Zeiterfassung, Rechnungsprüfung und Vertragsgestaltung supporten wird Dein Tagesgeschäft bildest du über ein Vendor Management System ab In deinen Prozessen
Qualifikation. Erfahrung in der Führung von IT-Support-Teams und im Management von ERP-Systemen. Idealerweise Kenntnisse in Laborinformationssystemen und ein prozessorientiertes Mindset. Lösungsorientierte
-Betreuung (Homepage, LinkedIn etc.) und Anlaufstelle für first-level Support Unterstützung bei den Monatsabschlüssen inkl. Rechnungserfassung/-stellung Ihr Profil: Kaufmännische Ausbildung
können. Das macht Ihre Aufgabe abwechslungsreich: • Sie sind erster Ansprechpartner und unterstützen unsere Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter im IT-Support. • Sie kümmern sich um die Installation, Administration
willkommen bei der DEKRA Arbeit. Werden Sie Teil unseres Teams als Coordinator (m/w/d) Claim Management / Logistics Support in Direktvermittlung bei unserem Kunden in Bremen in Vollzeit. Ihre Aufgaben
willkommen bei der DEKRA Arbeit. Werden Sie Teil unseres Teams als Coordinator (m/w/d) Claim Management / Logistics Support in Direktvermittlung bei unserem Kunden in Bremen in Vollzeit. Ihre Aufgaben
zu optimieren. Sie kommunizieren technische Lösungen und Prozesse klar und effektiv an nicht-technische Stakeholder. Überwachung, Compliance und Support: Sie überwachen regelmäßig das System hinsichtlich
A completed technical education (apprenticeship, HTL, FH) Ideally first experience in technical support You have experience with or would like to grow into one of the following topics: Windows OS
IT-Support (m/w/d) Incident Management iOS Morgens gerne ins Büro gehen Für ein Unternehmen in Köln suchen wir einen IT-Support - Incident Management iOS in Vollzeit. Vertragsform
Customer Support (m/w/d). Das bietet Ihr neuer Arbeitgeber: Flexible Arbeitszeiten Mobiles Arbeiten Duz-Kultur (vom Azubi bis zum Vorstand) Regelmäßige Firmenevents Pausenaktivitäten (Kicker
zu optimieren. Sie kommunizieren technische Lösungen und Prozesse klar und effektiv an nicht-technische Stakeholder. Überwachung, Compliance und Support: Sie überwachen regelmäßig das System hinsichtlich
der Region West Echter Support: Die Führungskräfte und Profis vor Ort sind auch nach der Einarbeitung jederzeit da – für die persönliche und fachliche Weiterentwicklung gibt’s dazu noch diverse Maßnahmen on
der Region NordEchter Support: Die Führungskräfte und Profis vor Ort sind auch nach der Einarbeitung jederzeit da – für die persönliche und fachliche Weiterentwicklung gibt’s dazu noch diverse Maßnahmen on top
of responsibility. Flexibility & Mobility: Willingness to travel and a valid driver's license required. Why Yusen Logistics? To Support Your Individual Needs – Whether you aim to lead a healthy
Fulltime / permanent/ non-tariff Do you want to work in a global team and support regulatory strategies of plasma-derived products in all phases of development, from preclinical to post approval phase
great job opportunity will be located in Marburg and reports directly into the Associate Director Services and Consultancy Sourcing in Australia. The Opportunity In this position you will support
oneself and the company. Our team consists of people from different areas of expertise – fashion, marketing, business and tech – we are driven and united by our passion. We motivate and support each other
– before and after sales – taking into account and managing their requests Support the team with expert advice regarding Quintet, B2B service Portal, Navision/ERP, EDI, Block/Optional Orders, and Sales
vulnerabilities. Support quality management with penetration testing and system hardening.Regulatory responsibilitiesAssess regulatory requirements on their applicability on products for Dornier Implement
– before and after sales – taking into account and managing their requests Support the team with expert advice regarding Quintet, B2B service Portal, Navision/ERP, EDI, Block/Optional Orders, and Sales
for New Product OpportunitiesUtilise insights from the product development pathway and global biopharmaceutical trends to guide R&D policy, support preparation of regulator packages and identify new
solutions that empower our users. To support our Global Product Management team, we're looking for people who embody our values, challenge, innovate, and move at a fast pace. We seek a strategic thinker with
reasons to work at DKV Mobility. For example, we offer you comprehensive company health management, parent-child offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our partner Jobrad! We
., countries, innovations) and market trends, including competitor activities and launches Monitor Advertising and Promotion (A&P) spend Support the preparation of global marketing events and congresses
in partnership with other functional areas to achieve clinical research target.Deliver competent vendor management at the country level to support the study and may submit requests for vendor services and support
empower consumers, patients and caregivers with products and solutions to support healthy and active lives”. We do this by understanding the needs of our target groups and develop and market products and
of effective & efficient deliveries so as to meet the pre agreed to KPI's ·Build models and run "what-if" analysis ·Provide support to teams to drive cost containment and/or cost reductions, delivery
prospect you encounter. Your responsibility will be to develop a growth-focused strategy, translate it into a budget, and secure HQ support for implementation. The key to achieving Mosaic World's ambitions
curiosity in every prospect you encounter. Your responsibility will be to develop a growth-focused strategy, translate it into a budget, and secure HQ support for implementation. The key to achieving Mosaic
Services to support Deutsche Post DHL digitalization strategy and bring it to the cloud era. You will join the global core team that is on a mission to “cloudify” Deutsche Post DHL IT infrastructure
. E1, Palette, myProcess, PowerBI, Cirtuo, K-Rise Easy Buyer, Decision Focus, Scanmarket, SpendEdge etc.)Support preparation and implementation of global procurement policies, SOPs, working instructions
toll partners to the existing systems (Seeburger, GoAnywhere, API management, OLA, etc.).You coordinate IT resources as part of the toll connection processes.You support and advise the specialist
des Contract Managements Support bei Retailvertragsthemen bzw. -Standards und bei der Steuerung der Audits in den Märkten Unterstützung bei Market Management Analysen und Reporting zur Händlerperformance
des Contract Managements Support bei Retailvertragsthemen bzw. -Standards und bei der Steuerung der Audits in den Märkten Unterstützung bei Market Management Analysen und Reporting zur Händlerperformance
standards of patient safety and product efficacy. Today, we are setting new standards in digital urology to provide holistic care to patients seeking treatment and support the community on their road to
. In addition, we rely on a balanced mix of on-site meetings and home office. We support you in your development We offer you optimal conditions to familiarize yourself so that you can quickly find your way
WHAT WE ARE LOOKING FOR Day to day administrative and organizational support of the management board, e.g. preparation of documents, presentations Administrative Support of Directors in terms of
WHAT WE ARE LOOKING FOR Day to day administrative and organizational support of the management board, e.g. preparation of documents, presentations Administrative Support of Directors in terms of
customer service and operational specialists.Define goals and objectives with team members to achieve short-term operational results.Provide guidance and support to team members to ensure their
The IT Business Development Team mainly supports the Development Teams at ABOUT YOU Tech in structuring and optimizing their projects and processes. To achieve this they closely work together with
The IT Business Development Team mainly supports the Development Teams at ABOUT YOU Tech in structuring and optimizing their projects and processes. To achieve this they closely work together with
management Management of configuration statuses and documentation of the as-designed baseline of the product configuration Conducting change conferences / configuration committees Support in the creation of
communication channels and related tools for the brand LaMunt. Tasks and responsibilities Support in the development of online & offline communication tools and contents Support in logistics of photo shootings
Management of configuration statuses and documentation of the as-designed baseline of the product configuration Conducting change conferences / configuration committees Support in the creation of safety