im Geschehen, an der Schnittstelle zwischen unseren Kunden, dem Consulting/Support und der Produktentwicklung ANFORDERUNGEN Ein abgeschlossenes Studium im Bereich Informatik oder eine vergleichbare Ausbildung
Kooperation Verfolgung Klärungsmanagement (Eskalation bei Bearbeitungsverzug) Betreuung externer Lieferanten im Zusammenhang mit der Projektbetreuung First und Second Level Support Fertigung (Definition
/DO-178B, Level A to Level D Autonomous working according to AES and project specific processes Support the tailoring of development processes to project-specific needsSupport the Specification of
/DO-178B, Level A to Level D Autonomous working according to AES and project specific processes Support the tailoring of development processes to project-specific needsSupport the Specification of
und Support bei technischen Fragestellungen und beim Aufsetzen sowie Konfigurieren von Servern und Infrastruktur Gestalten, Erweitern und Optimieren unserer internetbasierten Anwendungen (Cloud-Services
, engineering services suppliers audits)Contribution, planning and support to audits performed by entities independent/external to the Design Organisation (EASA, LBA, HISM)Support of root cause analysis for
, engineering services suppliers audits)Contribution, planning and support to audits performed by entities independent/external to the Design Organisation (EASA, LBA, HISM)Support of root cause analysis for
and proof of production non-conformities (concessions).Support stress and fatigue analysis for the repair/acceptance of damaged structures.Establish the required check procedures and progress monitoring