und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
Tätigkeiten im First Level Support im Rahmen von Projekten Anforderungen Abgeschlossenes Studium im Bereich der Wirtschaftsinformatik, Wirtschaftsingenieurwesen, Betriebswirtschaftslehre oder eine gleichwertige
Tätigkeiten im First Level Support im Rahmen von Projekten Anforderungen Abgeschlossenes Studium im Bereich der Wirtschaftsinformatik, Wirtschaftsingenieurwesen, Betriebswirtschaftslehre oder eine gleichwertige
von Standardsoftware auf Basis von Microsoft Dynamics 365 Business Central. Praktische Anwenderkenntnisse oder Support-Erfahrung im Anwenderbereich Hands-on-Mentalität und Spaß daran Ziele im Team zu erreichen
von Standardsoftware auf Basis von Microsoft Dynamics 365 Business Central. Praktische Anwenderkenntnisse oder Support-Erfahrung im Anwenderbereich Begeisterung für technologische Innovationen und Freude daran Neues
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
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/ Entwicklung von Services und Anwendungen mit Anbindung an die vorhandene ERP-Systeminfrastruktur (Cloud/On Prem) Integration von Produktions- und Organisationsprozessen in die ERP-Systemlandschaft Support
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(Schwerpunkt 2nd/3rd Level Betrieb) 2nd/3rd Level Support für das Lernmanagementsystem Anleitung des LMS Helpdesk Behebung von Störungen/ Bugs sowie Weiterentwicklungen des Systems gemeinsam mit dem LMS
und Erfassung von Kundenanforderungen Entwicklung kundenspezifischer Lösungen mit einem Anteil von 20-30% der Arbeitszeit Unterstützung der Teams für Qualitätssicherung, Support und Entwicklung Dokumentation
hier fachliche Anforderungen um und begleiten die Leistungserstellung, also Angebot, Auftrag und Rechnung aus kaufmännischer Sicht. Ferner unterstützen Sie das Support- und Entwicklerteam. Sie erstellen
looking for you to support our MES consulting team. In this position, you will be an integral part of our project teams and jointly responsible for the successful design and implementation of our MES
looking for you to support our MES consulting team. In this position for engaged, dynamic young professionals, you will gain experience in the implementation of MES solutions and aquire comprehensive
von SoftwarelösungenTätigkeiten im First Level Support im Rahmen von Projekten Anforderungen Abgeschlossenes Studium im Bereich der Wirtschaftsinformatik, Wirtschaftsingenieurwesen, Betriebswirtschaftslehre
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von Standardsoftware auf Basis von Microsoft Dynamics 365 Business Central.Praktische Anwenderkenntnisse oder Support-Erfahrung im AnwenderbereichHands-on-Mentalität und Spaß daran Ziele im Team
von Standardsoftware auf Basis von Microsoft Dynamics 365 Business Central.Praktische Anwenderkenntnisse oder Support-Erfahrung im AnwenderbereichBegeisterung für technologische Innovationen und Freude daran Neues
/ Entwicklung von Services und Anwendungen mit Anbindung an die vorhandene ERP-Systeminfrastruktur (Cloud/On Prem) Integration von Produktions- und Organisationsprozessen in die ERP-Systemlandschaft Support
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
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(Schwerpunkt 2nd/3rd Level Betrieb)2nd/3rd Level Support für das LernmanagementsystemAnleitung des LMS HelpdeskBehebung von Störungen/ Bugs sowie Weiterentwicklungen des Systems gemeinsam mit dem LMS
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
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im Bereich IT-Support | IT-Service Desk wünschenswert Gute IT- oder Logistik-Kenntnisse Gute/sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift Schnelle Auffassungsgabe und gutes Ausdrucksvermögen
use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure work-life balance regular teambuilding activities abroad and
service concepts Coordinating order processing Start: April / May 2025 Salary - min 2 500 € btt monthly Contract - permanent or b2b Dein Profil / your profile 2nd / 3rd Level Support knowledge with Cisco
systems on Linux (OnPrem & Cloud) Fault analysis and correction, or their independent processing in complex cases Version updates and security updates of the middleware used Certificate management Support
home-office use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure work-life balance regular teambuilding activities abroad
use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure work-life balance regular teambuilding activities abroad and
Expert knowledge of Microsoft Intune, Windows Autopilot, Mobile Device Management, Microsoft Defender essential Customisation and implementation of device guidelines and policies 2nd level support of the
internal and external training home-office use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure work-life balance regular
contractor’s scope PostgreSQL in all versions within the contractor’s scope MariaDB in all versions within the contractor’s scope High availability solutions Command-line / shell scripting Support related tools
deploying of Client applications and environments Managing Support Services and related deliverables Working with End-Users and Vendors to support applications and environments Supporting Client initiatives
ensure service levels and customer satisfaction. Warum wir? / why teamative? work on attractive international and local projects internal and external training home-office use of English and German support
provider, specialising in the implementation and optimisation of ServiceNow solutions for our customers from a wide range of industries. Our goal is to support companies through efficient ITSM solutions and
international and local projects internal and external training home-office use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure
activities (3rd level environment) needed to provide IT services and the supporting infrastructure in order to fulfill relevant KPI’s. Plan, implement and maintain a stable technical infrastructure to support
improve the efficiency of the system Provide advanced support for all users and applications Troubleshoot issues at all stack levels, including network, application, database, and services Proactively
improve the efficiency of the system Provide advanced support for all users and applications Troubleshoot issues at all stack levels, including network, application, database, and services Proactively
Virtualization 2022 (or newer) Warum wir? / why teamative? work on attractive international and local projects internal and external training home-office use of English and German support for training in German
-office use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure work-life balance regular teambuilding activities abroad and
provider, specialising, among other things, in implementing and optimising ServiceNow solutions for our customers from a wide range of industries. Our goal is to support companies through efficient ITSM
provider specialising, among other things, in implementing and optimising ServiceNow solutions for our customers from a wide range of industries. As a ServiceNow partner, we support companies in transforming
needed for integration or automation Test, and implement endpoint security solutions and security requirements for the enterprise Support recommendations on cybersecurity initiatives Assist in the