WHAT WE ARE LOOKING FOR Commercial evaluation of requests for quotations and associated services Preparation and processing of commercial quotations and contract negotiations as well as support
in the PAM, MFA & SSO area Creation and maintenance of operating concepts and operating manuals Planning, coordination and support for the connection of business partner systems This position can be
WOFÜR WIR SIE SUCHEN Diese Position wird seitens der Rheinmetall Electronics GmbH am Standort Eckernförde besetzt. Der Bereich Integrated Product Support (IPS) & After Sales verantwortet
of Indirects and CAPEX Sourcing. Business Partner to the Sourcing function, more precisely to VP of PM/EPC and Indirect Spend and respective directors. You will support by participating in the annual
for the Quality Area. Business Partner to the Sourcing function, more precisely to VP of Global Sourcing Tower. You will support by participating in the annual budget planning and the analysis of the
YOUR TASKS Support the global annual and quarterly tax reporting processes for IFRS of the Nordex Group Manage internal and external communication with relevant stakeholders on tax matters (e.g
improvement opportunities. As a corporate function, support geographical business units, assuring the needs and queries (suppliers’ localization, global negotiations, purchasing processes). YOUR PROFILE
external stakeholder such as suppliers and customers Ensure technical support to enhance claim toward suppliers Create necessary transparency with regards to an optimization of cost-effectiveness and risk
. Responsible for creating invoices for our national and international customers and subcontractors, we work closely with the accounting department and other departments of the company. Support us with the
. TASKS: Support current projects under construction solving incidents related to installation work procedures and tools. Optimize existing installation processes to enhance performance, quality and safety
and support the regions in growing their After Sales revenues. Become part of a highly motivated and talented team and ensure attractive product offerings for our customers, from global utilities to
Einsatz in diesem Bereich! Sie übernehmen den 2nd-Level-Support Salesforce Fieldservice und bearbeiten IT-Tickets. Sie ermitteln Kennzahlen für den Ersatzteilvertrieb und Kundendienst
-LösungenDu bist verantwortlich für die Betreuung der Prozesse im Kontokorrentumfeld. Du stellst den 1st und 2nd Level Support für die von Dir verantworteten Applikationen sicherDu spezifizierst Entwicklertests
. Dein Platz im Team Technische Konfiguration, Support, Wartung und Optimierung komplexer IT-Applikationen Konzeption und Umsetzung von Anforderungen in Zusammenarbeit mit den Fachbereichen Mitwirkung
Buchhalter m/w/d Kreditoren support4office - Eine Marke der support Personallogistik GmbH - ist Ihr regionaler Personaldienstleister aus dem Münsterland. Für Vakanzen im kaufmännischen Bereich
zur Entwicklung, Harmonisierung und Standardisierung unseres Métiers zusammen mit den operativen Team Schnittstelle zu mehreren internen Abteilungen (Strategic Procurement, Design Office, Programme, Support
IT-Support Mitarbeiter (m/w/d) bis 2800 Euro brutto pro Monat - gern Quereinsteiger Unser Angebot: Attraktives Arbeitsumfeld: Gute Perspektiven und spannende Herausforderungen Faire Bezahlung
Ersatzteilkataloge nach ASD S2000M sowie dem Integrated Logistic Support Erfahrung in der Handhabung technischer Zeichnungen und Dokumentationen Anwender-Erfahrung mit ERP-Software (SAP, Oracle etc.) Sehr gute
als Fluggerätmechaniker/in oder eine vergleichbare technische Berufsausildung Berufserfahrung im Bereich Flugzeugbau, Line Side Support, Qualitätssicherung, sowie in der Luft- und Raumfahrt Total Quality Management
30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job: You are acting as a
- und Überholungsorganisation im Bereich Support & Services ist. Das 10-köpfige Transversales ist für ein großes Worldwide-Portfolio an Component MRO-Verträgen (zivil/militärisch) für die gesamte Hubschrauberpalette
your tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your
suiting your tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your
to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job: For our client
to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job: You are acting as
suiting your tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your
suiting your tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your
, Disposition / Materialbeschaffung, Fertigung / Produktion, Fertigungsplanung/-steuerung und Line Side Support Sehr gute Kenntnisse in SAP, Catia V4, Taksy/Gesy/Tesy und zamiz Kenntnisse in Google Workspace
/ Produktion, in der Fertigungsplanung/-steuerung sowie im Line Side Support Erfahrung im Umgang mit SAP, CATIA V4, Taksy/Gesy/Tesy, zamiz und Google Workspace Verhandlungssicher in Deutsch und gut in Englisch
von Support-AnfragenBereitstellung von Status-Berichten zum Rollout-Fortschritt Deine Fähigkeiten Erfolgreich abgeschlossene Ausbildung zum Kaufmann (gn) für Bürokommunikation oder eine vergleichbare
Sales Support & Customer Relations Manager (gn) Sie suchen einen neuen Job? Für einen renommierten Kunden (Berlin), suchen wir ab sofort einen Sales Support & Customer Relations Manager (gn
Erfahrungen im 1st- und 2nd- Level-Support in einem Call-Center, in der Kundenbetreuung, in der Serviceassistenz oder im IT-Support von VorteilGute Kenntnisse in MS-Office sowie in SAP wünschenswertSehr gute
Arbeitsvorbereitungsproblemen, die vom Production Team / Tech Shop Floor Support eskaliert werden Direktes Kommunizieren durch körperliche Teilnahme an den Routinen des Produktionsteams Unterstützung der kontinuierlichen
Bestellungen, Rückgabe der Core Units, Kundenbeschwerden, Geldeingang, Umsatz, Erfolgsrate bei Angeboten) und arbeiten an entsprechenden Aktionsplänen Sie arbeiten eng mit der Support- und Service-Community
30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job: For our client
für Qualitätsmanagement und iQ Soft Support Managementverantwortung für ca. 50 FTEs Botschafter für Gesundheit und Sicherheit Förderung des regelmäßigen Dialogs zwischen Logistik und Vertrieb Ihr Profil Abgeschlossenes
wie es Ihnen gefällt: WhatsApp: 0151 529 65 281 Telefonisch: 02572 152 0500 E-Mail: emsdetten@support-personallogistik.de oder per Post: support Personallogistik GmbH Kirchstr. 6 48282 Emsdetten Hinweis
IT Supporter (gn) Sie suchen einen neuen Job? Im Rahmen einer Festanstellung sucht Experis Sie als IT Supporter (gn) für unseren Kunden in Hamburg. Finden Sie mit Experis den richtigen Job
bis zur Umsetzung. Für den reibungslosen Ablauf aller IT-Funktionen suchen wir Sie als erfahrenen, empathischen und fachkompetenten Aktive Störungsbeseitigung und Mitarbeit im IT-Support sowie der Anwenderbetreuung
WOFÜR WIR SIE SUCHEN Diese Position wird seitens der Rheinmetall Electronics GmbH am Standort Eckernförde besetzt. Der Bereich Integrated Product Support (IPS) & After Sales verantwortet
WOFÜR WIR SIE SUCHEN Commercial evaluation of requests for quotations and associated services Preparation and processing of commercial quotations and contract negotiations as well as support
of incident and problem management as well as ensuring 2nd and 3rd level support for application-related requests Management of IT projects in compliance with specifications regarding time, content and
bis zur Betriebsbereitschaft Aufbau und Konfiguration von Non-Standard Middleware- und Datenbankkomponenten Begleitung der Einführung bis zur Erreichung stabiler Betriebskennzahlen Support bei Softwareproblemen
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
-project management Support in the development of operational processes Advising the operations teams during the service lifecycle The position can be filled at the Düsseldorf, Berlin, Bremen, Kassel, Kiel
WHAT WE ARE LOOKING FOR Commercial evaluation of requests for quotations and associated services Preparation and processing of commercial quotations and contract negotiations as well as support
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
Quality Area. Business Partner to the Sourcing function, more precisely to VP of Global Sourcing Tower. You will support by participating in the annual budget planning and the analysis of the forecast
YOUR TASKS Support the global annual and quarterly tax reporting processes for IFRS of the Nordex Group Manage internal and external communication with relevant stakeholders on tax matters (e.g. with
Indirects and CAPEX Sourcing. Business Partner to the Sourcing function, more precisely to VP of PM/EPC and Indirect Spend and respective directors. You will support by participating in the annual budget