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von neuen Video- und Telefonie-Lösungen im Microsoft Office 365 Umfeld unter Berücksichtigung globaler Anforderungen Sicherstellung des Betriebes und Supportes der Festnetz- und Mobiltelefonie
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companion, we support you throughout the entire process, from the first contact to the first day on your new job – all this completely free of charge. Register now and look forward to many interesting and
machine and packaging solution, to understand if specific customer requirements can be realized. Assisting sales during the project offer clarification. Support sales activities within North and South
. Deine Aufgaben / your mission Technical and functional support for SAP APO, IBP, ERP - Level 2 support Monitoring system landscapes (application jobs and correcting job failures, processing queues) Plan, prepare
data pipelines (expanding the data, making changes to the underlying data structures, ...) Integration of new data sources and data models Support with data modeling Dein Profil / your profile Microsoft
service concepts Coordinating order processing Start: April / May 2025 Salary - min 2 500 € btt monthly Contract - permanent or b2b Dein Profil / your profile 2nd / 3rd Level Support knowledge with Cisco
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use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure work-life balance regular teambuilding activities abroad and
contractor’s scope PostgreSQL in all versions within the contractor’s scope MariaDB in all versions within the contractor’s scope High availability solutions Command-line / shell scripting Support related tools
ensure service levels and customer satisfaction. Warum wir? / why teamative? work on attractive international and local projects internal and external training home-office use of English and German support
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Virtualization 2022 (or newer) Warum wir? / why teamative? work on attractive international and local projects internal and external training home-office use of English and German support for training in German
needed for integration or automation Test, and implement endpoint security solutions and security requirements for the enterprise Support recommendations on cybersecurity initiatives Assist in the
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-wide internal control strategy and standards. In addition the team supports group-wide accounting governance projects. Your profile Bachelor’s or Master’s degree - Graduation before October 1st
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systems for industrial and municipal applications, aquaculture sludge treatment solutions, and industrial paint systems. They also provide technical support and optimization services, along with innovation
wir einen erfahrenen Service Manager (m/w/d), der/die uns bei der Umsetzung spannender Projekte tatkräftig und mit einschlägiger Expertise begleitet! Das sind Ihre Herausforderungen: Leitung von Support-Teams
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
. Technischer Support: Fehlerdiagnose, Erstellung von Bug-Reports und Unterstützung bei der Nutzung unserer Software, Wartung des Ticketsystems und Helpcenters. Abrechnung: Erstellung und Abrechnung von Tickets
und sind somit zuständig für die Weiterentwicklung und Sicherstellung der Funktionalität aller Tools und Systeme. Zu Ihren weiteren Aufgaben zählen: Richtlinienerstellung, Auditierung, ITSCM-/ BCM-Support
purchase programme • 30 days of holiday • Access to corporate benefits • Deutschlandticket • Relocation support • Mobile working • Workation • VIVA family service • Individual and diverse internal and
also responsible for building and maintaining supplier relationships and providing support to international locations Additionally, you observe and analyze international procurement markets and explore alternative
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Abfallmanagement Kran & Bühne Service & Support Andere... Ihre Nachricht * Datenschutz * Ich stimme der Erhebung und Verarbeitung meiner Daten gemäß der Datenschutzerklärung von MOBA zu. Sicherheitsabfrage
zu Schüsselkunden.Technischer Support: Fehlerdiagnose, Erstellung von Bug-Reports und Unterstützung bei der Nutzung unserer Software, Wartung des Ticketsystems und Helpcenters.Abrechnung: Erstellung und Abrechnung von Tickets
! Das sind Ihre Herausforderungen: Leitung von Support-Teams Koordinierung von 1st-, 2nd- und 3rd-Level-Support-Teams (intern und extern) Verantwortung für die Einhaltung von Service Level Agreements [SLA] Einrichtung neuer Dienste
von Präsentationen und Erläutern von Teil-/Gesamtaspekten zum Kunden Handover zur Realisierung/Projektleitung, sowie vertrieblicher Support während der Projektumsetzung Betreuung von Kunden und Partnern zum Aufbau
standards of patient safety and product efficacy. Today, we are setting new standards in digital urology to provide holistic care to patients seeking treatment and support the community on their road to
von Kundenanfragen und Anwendersupport Termin-Management für Veranstaltungen/Meetings Erfassung der Supportanfragen in unserem Ticketsystem Weiterleitung von fachlichem oder technischem Support an den zuständigen
und Überwachung der Umsetzung von Anpassungen sowie Steuerung des 2nd- und 3rd-Level-Supports sowie externer IT-Dienstleister und Lieferanten Planung und Durchführung von Inhouse-Schulungen zur Förderung
umfassen die Sicherstellung der optimalen Funktionalität und Sicherheit von Servern, die Planung und Implementierung maßgeschneiderter Unternehmensnetzwerke sowie umfassenden IT-Support im gesamten EDV
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WOFÜR WIR SIE SUCHEN Diese Position wird seitens der Rheinmetall Electronics GmbH am Standort Eckernförde besetzt. Der Bereich Integrated Product Support (IPS) & After Sales verantwortet
Rheinmetall Electronics GmbH sucht in eine/n Integrated Logistics Support (ILS) Manager Maritime Systeme (m/w/d) (ID-Nummer: 11626330)
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Rheinmetall sucht in eine/n In-Service Support (ISS) Manager Maritime Ausbildungssimulatoren (m/w/d) (ID-Nummer: 12135267)
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